میز کارگروهی پایه فلزی
میز کارگروهی پایه فلزی که به تازگی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته از دسته مبلمان اداری مدرن است. قابل پیش بینی بود که دکورسیون اداری مدرن تغییراتی را در تمام محصولات ایجاد میکند و این تغییرات در طراحی و استفاده از میز های اداری نیز دیده شد. میز کارگروهی ذاتا مدرن است چرا که بیشترین استفاده را از فضای موجود میبرد. زیبایی میز کارگروهی پایه فلزی استفاده از متریال فلز مات و براق، شیشه و چوب و ام دی اف در کنار یکدیگر است. در ادامه می توانید بخشی از محصولات میز کارگروهی پایه فلزی مبلمان اداری یکتا را مشاهده کنید.
میز کارگروهی پایه فلزی علت افزایش کارآمدی کارمندان
تحقیقات ما نشان میدهد، متوسط سطح اشغال هر میز کار 45٪ است. آیا سازمانهای مدرن قادر به تأمین مالی این مقدار فضای بیاستفاده هستند؟ شرکتها به طور فزایندهای به فکر استفاده بهینه از میزهای کار هستند. با انجام این کار، آنها نه تنها جنبه مالی را در نظر میگیرند، بلکه امکان استفاده از فضای آزاد را به روشی بهمراتب بهتر نیز دارند.
برای مشاهده کاتالوگ " میز کارگروهی پایه فلزی " مبلمان اداری یکتا بر روی لینک زیر کلیک کنید.
منبع: http://yektafurniture.com/metal-teamwork-desk/
سود، نه ضرر
مشارکت در میزهای کاری، اغلب در دفاتر انعطافپذیر و مدرن دیده میشود. امروزه، وقتی روند به اشتراک گذاری کالاهای مختلف، مانند اتومبیل، محل اقامت یا خدمات رواج دارد، دیگر برای چند نفر تعجب آور نیست که یک میز کار مشترک داشته باشند، اگرچه هنوز ترس و تردید زیادی در این باره وجود دارد. این به این دلیل است که به اشتراک گذاری میز به اشتباه با از دست دادن تمرکز کاری شخص مرتبط است.
در حقیقت، میز کارگروهی ایده گستردهتری است که امکانات مختلفی را در فضای شرکت ارائه میدهد و به نفع کارمند است. مطابق این مفهوم، انجام کار اداری به طور کارآمد و راحت به داشتن میز کار شخصی بستگی ندارد، بلکه دسترسی به مکانهای مختلفی است که میتوان کارهای خاصی را انجام داد. بنابراین، هنگام استفاده از این مدل میز های کارگروهی مدرن، لازم است مناطق کاری اضافی، مانند مکانهایی برای برقراری مکالمات تلفنی، اتاقهای انجام کار بدون مزاحمت، محل غیررسمی جلسات، اتاقهای برگزاری جلسات در گروههای کوچک و مناطق کاری خلاق یا پروژهای، طراحی شود.
میز کارگروهی امروزه در مبلمان اداری جایگاه خاصی دارد و از محصولات پر کاربرد در اکثر ادارات شمرده میشود.
ما در طراحی مبلمان اداری مدرن بر اینیم که از یک فضای کم بیشترین بهره را بگیریم که میزهای کارگروهی با توجه به چندکاربره بودنشان بسیار در این امر مفید و مثمر ثمر هستند، یکی از ویژگیهای مشخص آنها مدیریت و صرفه جویی در زمان با توجه به نزدیک بودن کارمندان به هم در تبادل اطلاعات است.
از نکات مهمی که همیشه باید در نظر داشته باشیم این است که میز کار گروهی با توجه به شرایط کاری هر دفتر یا شرکت طراحی بشود برای مثال در اداراتی که فعالیت افراد به صورت فردی و احتیاج به تمرکز زیاد دارد میز گروهی را پیشنهاد نمیکنیم، ولی در موارد دیگر بسیار کاربردی و مناسب هستند.
میزهای کارگروهی پایه فلزی که در برابر شرایط محیط از قبیل زنگ زدگی مقاوم باشند پیشنهاد اولیه ما به مدیران شرکتها و دفاتر است. علاوه بر این نوع رنگ استفاده شده باید به گونهای باشد که با برخورد میز با اشیا صدمهای به آن وارد نشود.
میزهای کار گروهی پایه فلزی ما علاوه بر تمام نکات بالا باعث میشود به علت زیاد بودن افراد بر سر یک میز، دچار به هم خوردگی تعادل و یا جا به جایی در جای خود نشود.
میزهای کار گروهی علاوه بر میز دارای کتابخانه و کشوهای زیادی هست که این امر سبب صرفهجویی در محیط کاری و شرکتها میشود.
مدلهایی از این میزها نیز دارای پارتیشنهای جدا کننده هستند که به حریم شخصی هر کارمند نیز احترام میگذارد.
میز کار گروهی اگر به شکل درست مورد استفاده واقع شود، مزایای زیادی را برای هر کسبوکاری به دنبال دارد. شاید اولین مزیت این مدل از میزهای اداری را بتوان صرفهجویی در محیط دانست. این میزها باعث میشوند تا تعداد بیشتری از کارمندان در فضایی کمتر ولی کاملاً بهینه و مناسب مشغول به کار و فعالیت باشند. این نوع از صرفهجویی در فضا قاعدتاً میتواند در کاهش هزینههای کار شما بسیار مؤثر باشد. دومین مزیت این میزهای کار گروهی امکان همکاری گروههای کاری مرتبط با هم و افزایش سرعت انجام کارهای گروهی میباشد. در حقیقت میزهای کار گروهی باعث میشود از تعداد جلسات کم شده؛ و مسائل و ابهامات درون سازمانی، در لحظه ایجاد شده و با مشورت و هم فکری کارمندان حل شود.
برای مشاهده کاتالوگ " میز کارگروهی پایه فلزی " مبلمان اداری یکتا بر روی لینک زیر کلیک کنید.
منبع: http://yektafurniture.com/metal-teamwork-desk/
سومین مزیت این میزهای کار گروهی را میتوان امکان کنترل بیشتر بر روی فضا دانست. این میزها میگذارند تا در یک دفتر اداری باز، مدیران و سرپرستهای بخش بتوانند به آسانی با کارمندان ارتباط برقرار کنند. به علاوه کنترل محیط کاری بهآسانی امکانپذیر میشود. در نهایت آخرین مزیت مهم این میزهای کار گروهی، استفاده مفید همه افراد از امکانات اشتراکی از جمله پرینتر، اسکنر، فکس و…. میباشد.