فضای اداری شرکتم را با مبلمان اداری مدرن تجهیز کنم یا با مبلمان اداری کلاسیک ؟

 مبلمان اداری مدرن بهتر است یا کلاسیک ؟سبک کلاسیک و سبک مدرن در طراحی با یکدیگر متفاوتند و بالطبع مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن نیز از مابقی المانهای طراحی این دو سبک پیروی میکند ما در این نوشته قصد داریم تا راهنمایی کافی به مشتریانمان بنمائیم تا برای انتخاب بین دکوراسیون اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک تصمیم بگیرند.

آفرین ، چه سئوال هوشمندانه ای !!ولی قبل از اینکه یک پاسخ مشخص بتوان به این سئوال دارد ابتدا باید شما بعنوان مشتری به چند سئوال در این زمینه پاسخ دهید .

1-واقعیات موجود در فضای کاری شما :

آیا شما یک دفتر اداری جدید را خریداری نموده اید یا تازه قصد طراحی و ساخت یک شرکت یا دفتر اداری را دارید .اگر شما یک فضای اداری را اجاره یا خریداری نموده اید ابتدا باید ببینیم چه چیزی تحویل گرفته اید .این به این دلیل است که یقینا دفتر شما یکسری محدودیتهایی را در طراحی دکوراسیون اداری بر طراح اعمال خواهد کرد و بعد از آن تازه میتوان مشخص کرد که شما میتوانید از مبلمان اداری مدرن استفاده کنید و یا مبلمان اداری کلاسیک . اما این محدودیتها چیستند .

دکوراسیون اداری دفتربامبلمان اداری کلاسیک یامدرن ؟-مبلمان اداری آدینا

نمای ساختمانی که دفتر شما در آن قرار دارد و طراحی کلی فضای داخل آن اولین محدودیت  ، فرض کنید که شما ساختمانی را که اجاره کرده اید با نمای سنگ دوره ایران ایران باستان ، نما سازی شده باشد ، در قاب پنجره های بیرونی نیز همینطور ، فضای لابی ساختمان و درهای ورودی واحدها و همچنین ورودی راهرو ها و حتی تصاویر درون آسانسورها همگی آثار معماری سبک کلاسیک مشهود باشد ، بهتر است این یکپارچگی و زیبایی را نادیده نگیرید و برای دکوراسیون اداری دفتر کارتان از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید .  دقیقا برعکس این موضوع هم مصداق دارد اگر در ساختمانی دفتر کار اجاره و یا خریداری کرده اید که جای جای آن از سبک مدرنیته استفاده شده است بهتر است که ریسک تغییر سبک را نپذیرید و از المانهای موجود بهترین استفاده را برای تجهیز دفترتان به سبک مدرن و با استفاده از مبلمان اداری مدرن بنمائید.

 

دکوراسیون اداری دفتربامبلمان اداری کلاسیک یامدرن ؟-مبلمان اداری آدینا

 

حتما بخوانید :مبلمان اداری کلاسیک و ویژگیهای آن

2-سلیقه شخصی شما چیست ؟ 

حالا فرض کنید که شما دفتری را اجاره یا خریداری کرده اید که هیچ اثری از آثار طراحی چه به سبک مدرن و یا چه به سبک کلاسیک وجود ندارد ، یعنی انگار یک برگه سفید به شما داده شده تا بهترین نقاشی ای که دوست دارید را روی آن بکشید . خوب حالا نوبت ذوق و سلیقه خود شماست .خود شما بعنوان اصلیترین فرد که میخواهد در دفتر کارش نیرو استخدام کند و به مشتریانش پاسخ دهد طالب چه نوع سبکی هستید مدرن ، یا کلاسیک . یقینا هیچکدام از این سبکها بر دیگری برتری خاصی ندارد بشرط اینکه در طراحی و دکوراسیون دفتر خود از افراد خبره اینکار استفاده کنید . خوب اگر تمایل به مدرنیته دارید از طراحتان بخواهید تا فضای کاری شما را بسیار مدرن و جدید طراحی کند و بعد از آن محیط کارتان را با مبلمان اداری مدرن زیباتر کنید .

3- نوع کار شما (خدمات شما) چیست؟

شما دفتر فروش تجهیزات الکترونیکی جدید دارید ، یا شرکت شما یک شرکت تحقیقاتی است که بر روی محصولات نوین و تکنولوژی کار میکنید.خوب بدون معطلی سبک مدرن را انتخاب کنید در سبک دکوراسیون اداری مدرن ، مرز و اتاق و درب بسته مفهومی ندارد و باید فضت ، فضای دسترسی راحت پرسنل به یکدیگر برای همکاری بیشتر باشد . بنابراین سریع بدنبال خرید مبلمان اداری مدرن بروید . اگر شما فروشنده محصولات سنتی کشورتان هستید و یا بنوعی کار شما با تاریخ باستان کشورتان گره خورده است هیچ چیزی بهتر از یک سبک کلاسیک بهره برده از المانهای سنتی و مبلمان اداری کلاسیک نمیتواند شما را آنگونه که هستید معرفی کند . 

دکوراسیون اداری دفتربامبلمان اداری کلاسیک یامدرن ؟-مبلمان اداری آدینا

4-فضای محیط کار شما چقدر است ؟

خوب پاسخ  این سئوال هم ، مانند بقیه سئوالات میتواند شما را درانتخاب سبک دکوراسیون اداری کمک کند ، اگر دفتر کار شما کوچک است و مجبورید افراد زیادی را هم در آنجا جا دهید ، یقینا سبک طراحی مدرن برازنده دفتر شماست . معمولا سبک طراحی کلاسیک بدلیل بزرگی میزها برای جاهای کوچک خیلی مناسب نمیباشد .

5-وزن جیبتان چقدر است ؟

منظور از وزن جیبتان همان بودجه ای است که برای کار طراحی و دکوراسیون داخلی کنار گذاشته اید ، البته این به این معنی نیست که شما نتوانید با بودجه خود مبلمان اداری کلاسیک بخرید و فضای خود را بصورت کلاسیک طراحی کنید ولی عمدتا کارهای کلاسیک و بخصوص صنایع دستی از کارهای مدرن گرانترند پس اگر بودجه کمی دارید پیشنهاد میکنیم سراغ مبلمان اداری کلاسیک نروید . البته همیشه بدنبال کار ارزان نباشید .بسیار پیش آمده که افراد بخاطر کمتر هزینه کردن خریدهای بدون گارانتی انجام داده اند . روزانه ما چند مورد تماس داریم در مورد اینکه آیا صندلی خراب تعمیر میکنیم یا نه . و وقتی ما راهنمایی میکنیم که خوب با فروشنده تان تماس بگیرید میگویند طرف کلا کارش را جمع کرده است . 

 

دکوراسیون اداری دفتربامبلمان اداری کلاسیک یامدرن ؟-مبلمان اداری آدینا

 مبلمان اداری آدینا با سابقه ای چندین ساله در زمینه مبلمان های اداری (فروش مبلمان اداری در تهران,خرید مبلمان اداری در تهران) و پارتیشن های دوجداره فعالیت می کند.

 ارائه نوشته از: منصور نقی رازلیقی  مدیر عامل مبلمان اداری آدینا