تریبون اداری خاص


تریبون اداری مناسب فضایی را در اختیار سخنران برای یک سخنرانی و نطق دقیق می دهد . تریبون استاندارد تمکز سخنران را بالا برده و به همین دلیل یک سخنرانی با کیفیت را ارائه می دهد . زیبایی تریبون نیز مهم است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم طرح های خاص و شیک را در همه دسته های مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه دهیم که طبیعتا تریبون های اداری نیز از این موضوع مستثنی نیستند . در ادامه همراه ما باشید .

  

خرید تریبون اداری

تریبون اداری معمولا در مجموعه های متفاوت قابل استفاده است . ادارات و سازمان ها ، مدارس و مساجد ، وزارتخانه های و مجموعه هایی که باید ارائه گزارش یا  هر یز دیگر را به عده ای بدهند . در مجموعه های اداری معمولا تریبون در اتاق همایش و کنفرانس تعبیه می شود که البته استفاده ار آن شکل و شمایل کار را رسمی تر و بهتر می کند . برای خرید یک تریبون اداری شما بهتر است طرح های شیک را از شرکت های معتبر در زمینه مبلمان اداری بخواهید . ما در مجموعه تجهیز دفتر یکتا ، بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهیم .

بیشتر بخوانید : طراحی سالن همایش

قیمت تریبون اداری

تریبون های اداری به طور معمول از جنس ام دی اف  می باشند مگر اینکه برخی از طرح ها نیازمند کار چوب و رنگ باشند . نحوه قیمت گذاری برای تمام محصولات مبلمان اداری بسته به متریال مصرفی ، نوع طرح و ابعاد آن می باشد . تریبون اداری نیز به همین شکل است و بسته به طرح کار و ابعاد ، قیمت متغیری را دارند . مجموعه مبلمان اداری یکتا در سال های سال تجربه خود در زمینه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری ، توانسته که رضایت حداکثری را از مشتریان خود کسب کند . خودتان قضاوت کنید !!!

در ادامه نکاتی را در رابطه با یک سخنرانی خوب و مناسب برای شما داریم . این نکات جمع آوری شده از مدیران فروش شرکت مبلمان اداری یکتا می باشند که تخصص در موضوع سخنوری و برقراری ارتباط را نیز دارند .

 

اصول یک سخنرانی مناسب

مهارت سخنرانی اهمیت زیادی دارد . به طور کلی سخنرانی سطح بسیار بالایی از ارتباطات است . به طور مثال اگر شما قرار است برای جمعهی سخنرانی داشته باشید باید مطالب را به بهترین شکل بیان کنید تا ارتباط شما و شنودگان و مخاطبانتان حفظ شود . شما در هنگام سخنرانی باید مسائلی را در نظر داشته باشید . پارامتر های مختلف در این زمینه بسیار مهم است از جمله حفظ اعتماد به نفس ، برقراری ارتباط ، زبان بدن مناسب  ، لبخند و … . که همه اینها در کنار هم باعث بوجود امدن یک سخنرانی مناسب می شوند.

در مجله اینترنتی یکتا فرنیچر بخوانید : انواع پارتیشن اداری

جادوی سخنرانی

بالاترین سطح ارتباط است . سایت فوربس هر ساله لیستی را از افراد موفق منتشر خواهد کرد که با دقت بیشتر که به این چهره های شناخته شده نگاه می کنیم متوجه موضوعی می شویم . انسان های موفق ، سخنرانان وبی هستند و از اهمیت سخنرانی با خبرند .

در مجله اینترنتی یکتا فرنیچر بخوانید : میز اداری شیشه ای

باورهای اشتباه

فردی که سخنران می شود باید تحصیلات بالایی داشته باشد .

در این موضوع چند نمونه از افراد موفق حوزه سخنرانی را نام می بریم که تحصیلات بالایی را ندارند .

آنتونی رابینز یکی ازز موفق ترین سخنرانان دنیاست که تحصیلا بالایی ندارد یا برایان تریسی که نیز به همین شکل است.

در کشور خودمان نیز سخنرانان بسیار بسیار موفق داریم که تحصیلات بالایی ندارند یا حتی تحصیلات مربوطه به سخنرانی را ندارند . بنابر این شما در هر سنی می توانید این مهارت را کسب کنید بدون توجه به مسائل فرعی  .

سخنرانی در تمام شغل ها بسیار پر اهمیت است ، برقراری ارتباط بین افراد متفاوت یکی از مهم ترین مسائل است . شما اگر فروشنده هستید باید مهارت سخنرانی صحیح را داشته باشید اگر معلم هستید برای برقراری ارتباط مناسب با دانشجویان و دانش آموزان خود باید این مهارت را جدی بگیرید . حتی اگر خانه دار هستید برای برقراری ارتباط بهترو کنترل شرایط خانه نیز باید مهارت سخنوری را داشته باشید .

در مجله اینترنتی یکتا فرنیچر بخوانید : میز مدیریت وکیومی

نقشه راه سخنرانی

اگر قرار است که سخنرانی را ارائه دهید نکته بسیار پر اهمیتی را در نظر داشته باشید . شما باید مخاطب خود را بشناسید .

جنسیت افراد بسیار در سخنرانی بسیار مهم است . به طور مثال در جمعی که همه مخاطبین شما خانوم هستند به نحوه دیگری سخنوری خواهید کرد .

نکته بعدی در رابطه با شناخت مخاطب سخنرانی که مهم است ، میانگین سنی مخاطبین شماست . به طور مثال شما برای عده ای نوجوان در حال سخنرانی هستید طبیعتا نحوه صحبت های شما و لحن گفتگو های شما متفاوت تر از سخنرانی در جمع افراد میانسال است .

سومین نکته در این باره بحث فرهنگ جامعه هدف شماست ، اگر به طور مثال شما به شهری دعوت شده اید که بسیار مذهبی هستند ، باید توجه بیشتری را در رابطه با شوخی ها و صحبت های خود داشته باشید .

در مجله اینترنتی یکتا فرنیچر بخوانید : مبلمان اداری مطب

نکته بعدی تحصیلات و شناخت نیاز مخاطبین است . شما با توجه به موضوع سخنرانی و موضوع همایش و جلسه می توانید بسیاری از مخاطبین را در فاکتور های بالا پیش بینی کنید و یک چهارچوبی را به متن و محتوای خود بدهید .

توجه به این پارامتر ها یکی از اصلی ترین اصول سخنوری می باشند .

زمانی که از سخنرانی اثر گذار صحبت می کنیم بسیار بسیار شناخت مخاطب شما مهم است . به عنوان مثال شما سخنرانی را در رابطه با فروش بیمه در مجموعه بیمه ای دارید . ماطب شما اگر کارشناسان فروش و پرسنل مجموعه باشند نوع سخنرانی شما متفاوت است ولی اگر مخاطب شما مدیران رده بالای شرکت ها باشند ، این سخنرانی چهارچوب دیگری را به خود می گیرد .

در مجله اینترنتی یکتا فرنیچر بخوانید : پروژه میز های کنفرانس 

تمرینات مهم قبل از سخنرانی

قبل از شروع سخنرانی باید موضوعات و تمرینات متفاوتی را انجام دهید و زمان خاصی را برای هر مرحله در نظر بگیرید ، به طور مثال برای یک سخنرانی یک ساعته باید حداق تمرینی که انجام میدهید چهارده ساعت باشد . برای شناخت مخاطب یک الی سه ساعت ، برای طراحی سخنرانی پنج ساعت به صورت میانگین و برای اسلاید سازی میانگین بیست ساعت و برای جمع بندی نیز بیست ساعت زمان نیاز دارید و جمع همه اینها شصت ساعت آمادگی را برای یک ساعت سخنرانی در نظر داریم .

یکی از عوامل مهم و استرس زا در سخنرانی آماده نبودن در سخنرانی است که با تمرینات و وقت گذاشتن این موضوع حل می شود

موضوع دیگر در تمرینات سخنوری تمرینات تنفسی است . تنفس صحیح دیافراگمی برای این موضوع مهم است یعنی شما در هنگام تنفس دیاگرامی شونه ها و سینه را درگیر نمیکنید . شکم و ناحیه دیافراگم است که در این تست درگیر خواهد شد

مشاهده کاتالوگ میز های مدیریتی

نکته بعدی برای آمادگی قبل از سخنرانی بسیار پر اهمیت است ، تمرینات و گرم کردن صدای شماست . برای سخنرانی های طولانی این موضوع بسیار پر اهمیت است . برای گرم کردن حنجره شما قبل از سخنرانی آواهایی را به مدت پنج الی پانزده دقیقه تکرار کنید که در هنگام سخنرانی طولانی خود دچار افت و خستگی صدا نشوید .

نکته دیگر فراز و فرود صدای است . باید در هنگام سخنرانی از گام های متفاوت استفاده کنیم و برخی از کلمات را با صدای بالا و برخی دیگر را با صدای پایین تکرار کنیم تا سخنرانی ما در یک مسیر صوتی یکنواخت قرار نگیرد .

بعدی در رابطه با سخنرانی تمرین بلند خوانی است ، این موضوع به شما کمک می کند که گام صدای شما بالاتر رود و انرژی شما نیز از این طریق بیشتر به نمایش گذاشته می شود .

مشاهده کاتالوگ کانتر پذیرش

تمرین بعدی که قبل از سخنرانی بارها و بارها باید آن را انجام دهیم ضبط صدا می باشد .  بسیاری از افراد از شنیدن صدای خود تعجب می کنند و گاها حس بدی را دارند اما باید این موضوع را در چند نوبت هر روز انجام دهید و معجزه تغییر را در این باره مشاهده کنید

تمرین بعدی ضبط ویدیو است و بعد از پایان ، آن ویدیو را تحلیل کنید . در رابطه با زبان بدن ، تن صدا نوع نگاه شما و مسائل این چنین . تمرین ضبط ویدیو بسیار کمک کننده است .

مسئله بعدی توجه شما به صحبت های اطرافیانتان است . این موضوع به شما کمک می کند دایره واژگان شما بیشتر شود و کمک شایانی را در رابطه با بهبود فن بیان شما می کند

نکته بسیار مهم دیگر این است که پوشش مد نظرتان را در زمان سخنرانی است . شما بهتر است با پوششی که دقیقا در زمان سخنرانی از آن استفاده می کنید جلوی آیینه قرار گیرید و تصویر سازی ذهنی کنید که در محیط همایش می باشید و باید سخنرانی خود را ارائه دهید . این موضوع تصویر سازی یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با سخنرانی صحیح و بی عیب است .

مشاهده کاتالوگ میز کنفرانس

در حین سخنرانی چه نکاتی را رعایت کنیم ؟!

در اولین گام باید بدانیم که شروع سخنرانی بسیار مهم است و ما تقریبا سی ثانیه فرصت داریم تا اثر مثبت را روی مخاطب بگذاریم . این سی ثانیه بسیار مهم است چرا که مخاطب تمام ذهنیت خود را در باره شما و موضوع سخنرانی و میزان علاقه داشتن یا نداشتنش را در همان سی ثانیه ابتدایی از روی اعتماد به نفس شما ، نحوه شروع شما ، استایل شما و … تعیین می کند .

نکات شروع سخنرانی

یکی از شروع کننده های بسیار اثر گذار ، داستان گویی است ، یعنی یک داستان شخصی را در رابطه با موضوع شروع کنید . این موضوع بسیار اثر گذار است چرا که مخاطبین همیشه دوست دارند اطلاعاتی را از سخنران داشته باشند . البته جزئیات را در این داستان ها بسیار خوب در نظر بگیرید . لحن شما در هنگام داستان گویی شما بسیار مهم است

نقل قول نیز بسیار مهم است ، نقل قول در رابطه با سخنرانی بسیار زیباست

شروع کننده بعدی قول هایی است که در ابتدای سخنرانی می دهید . به عنوان مثال : ما به شما در رابطه با بالاترین کیفیت ممکن مبلمان اداری قول می دهیم . این موضوع مخاطب را مشتاق به گوش دادن موضوع می کند چرا که آن ها را برای بدست آوردن دستاورد هایی مطلع می کنیم .

مطلب بعدی پرسیدن سوال است که در ابتدای سخنرانی سوالاتی را در ذهن مخاطبین ایجاد میکنید . این سوالات مرتبط با موضوع سخنرانی شماست و مخاطب متوجه  اهمیت سخنرانی شما می شود و می داند در پایان به جوابی خواهد رسید .

مشاهده کاتالوگ مبل اداری

شروع کننده بعدی آمار است . به طور مثال شما آماری را در رابطه با موضوع به مخاطبان می دهید و این موضوع بسیار خوب است .

در هنگام شروع سخنرانی بیوگرافی های طولانی تاثیر بسیار منفی را روی مخاطب می گذارد . عذر خواهی های اولیه در ابتدای سخنرانی حذف کنید .

با گذر از موضوع شروع سخنرانی وارد بدنه اصلی سخنرانی می شویم . نکته بسیار مهم در بدنه سخنرانی این است که باید توجه مخاطب را بالا نگه دارید . بعد از گذشت مدتی ریتم برای مخاطب عادی شده و باید شوکی را برای بالا نگه داشتن توجه مخاطبین وارد کنید .

در حین سخنرانی طنز پردازی کنید . داستان گویی کنید و بهترین حالت پرسیدن سوالات و درگیر کردن مخاطبین است . کار های گروهی و فعالیت ها مخاطبین بسیار پر اهمیت است . پخش ویدو کلیپ نیز بسیار خوب است و مخاطب را هشیار تر می کند .