پارتیشن دوجداره نمای بسیار بهتر و زیباتری دارد.پارتیشن دوجداره بسیار پایدارتر بوده و بدون اتصال به دیوار یا سقف قابل نصب میباشد.پارتیشن دوجداره با توجه به پروفیل محکم تر و عریض تر استحکام ضربه و خمشی بالاتری دارد.پارتیشن دوجداره قابلیت نصب پرده کرکره دارد ولی نوع تکجداره این امکان را به مشتری نمیدهد.

پارتیشن دوجداره قابلیت داکتینگ و عبور کابل های شبکه و برق را از بین دوچدار پارتیشن و بصورت کاملا نامرئی دارد ولی نوع تک جداره این امکان را نداردپارتیشن دوجداره قابلیت آکوستیک شدن دارد و در صورت استفاده از فوم سایلنت بین جداره ها میتواند تا ۸۰% صداهای محیطی  را جذب نماید.قیمت پارتیشن دوجداره تقریبا معادل دوبرابر قیمت پارتیشن دوجداره میباشد.از لحاظ نصب و جابجایی دونوع پارتیشن تقریبا شرایط مشابهی دارند.در پارتیشن دوجداره دست طراح بازتر هست تا با بکاربردن پرکننده های فانتزی نمای هنری تری به محیط و دفتر کار مشتری بدهد.

  

انواع پارتیشن ام دی اف

پارتیشن دوجداره  ام دی اف نوعی پارتیشن است که علاوه بر جداسازی قسمت های مورد نظر در یک مکان ، عملکرد بالایی در جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی دارد.

 

در این پارتیشن برای چند تکه سازی فضای داخل و ایجاد نظم به کار می رود. جنس آن از نوع  کلاف  دور ام دی اف و یو پرکننده از ام دی اف و شیشه بصورت دو جداره یا تک جداره رنگ های بسیار زیبا است.

پارتیشن دوجداره بسیار کاربردی است و ویژگی های متمایزی نسبت به بقیه پارتیشن ها دارد که می توانید بنابر نیاز خود و صحبت  با مشاوران و تحقیق کامل یکی از آن ها را انتخاب کنید. این نوع پارتیشن از آنجایی که از ۵ لایه ام دی  اف که دارای قطر شانزده میلیمتر است استفاده کرده،بسیار مستحکم می باشد. همچنین  وجود فضایی مناسب میان ستون ها و تیرهای افقی این پارتیشن را برای تعبیه کابل های تلفن و برق و اجرایی سیستم داکتینگ  مناسب کرده است. علاوه بر این ها زیبایی ظاهری پارتیشن دوجداره آن را بسیار منحصر  به فرد  کرده است .

تفاوت پارتیشن ام دی اف با سایر پارتیشن ها

تفاوت پارتیشن ام دی اف با پارتیشن اداری و پارتیشن دو جداره در این هست که در پارتیشن ام دی اف قاب و فریم دور پارتیشن از ام دی اف هست ، درپارتیشن ام دی اف همان طور که می دانید یکی از آیتمهای انتخاب پارتیشن اداری به عنوان  دیوار محدودیت متریال مصرفی میباشد که عموما به ام دی اف های قابل نصب بروی فریم بوده به طوری که اتصالات آن کاملا از چشم بیننده به دور بوده و بیننده هیچ اتصالی را نبیند تا متریال و طرح بروی ام دی اف به زیبایی تمام نمایش داده شود پارتیشن ام دی اف به نوعی زیباترین و مدرنترین نوع پارتیشن می باشد.

مزایا و کاربردهای  پارتیشن ام دی اف

دیواری پارتیشن ام دی اف  یا درای وال ام دی اف که برای پارتیشن بندی محیط های اداری و تجاری و مسکونی استفاده می شود از پارتیشن  ام دی اف برای تفکیک  بصورت  موقت یا دائمی استفاده می شود پارتیشن ام دی اف علاوه بر تفکیک فضا یکی از مهمترین  آیتم های دکوراسیون محیط کارشماست همچنین با استفاده از نوع پارتیشن دوجداره ام دی اف عایق صوت و حرارت میباشد و از اتلاف انرژی جلوگیری میشود.نصب سریع پارتیشن ام دی افباعث عدم اتلاف وقت سازمان و پرسنل می شود زیبایی و دکوراتیو بودن  پارتیشن ام دی اف و عدم نیاز به تزئینات از قبیل رنگ و کاغذ دیواری تنوع رنگ و طرح با قابلیت ترکیب رنگ بدنه و نوارها در پارتیشن ام دی اف  با توجه به سلیقه یا طرح مصوب  .قابلیت حمل و جابجایی آسان ویا تغییر موقعیت پارتیشن ام دی اف. قابلیت ضد آب  نمودن بدنه پارتیشن ام دی اف با استفاده از تکنولوژی نانو ، قابلیت افزایش ضریب عایق صوتی با استفاده ازفوم در داخل جداره پارتیشن ام دی اف .پارتیشن دو جداره الیت و مِدولار  ام دی اف میباشد یعنی دارای قابلیت جابجایی با قطعات قابل حمل میباشد

پارتیشن ام ید اف این امکان را برای سازمان یا اُرگان فراهم میکند تا زمانی که قصد متناسب سازی یا تغییر سیستم توزیع و چیدمان نیروی انسانی و یاتغییر محل و مکان خود را داشته باشد ، به آسانی بتواند این تغییرات کاربردی را با کمک ما در فضای و پارتیشن اداری انجام دهد و از همان دیوارها وپارتیشن دوجداره  و پارتیشن تک جداره ام دی اف یا هر نوع پارتیشن ام دی اف  استفاده کنید.

برای مطالعه مقالات کاربردی در مورد مبلمان اداری به اینجا مراجعه کنید

دکوراسیون اداری