با توجه به حیطه ی کاری و تمایلات شخصی هر کارفرما می توان سلیقه ها و سبک های متفاوتی در دکوراسیون و مبلمان اداری وجود داشته باشد. در بیشتر موارد تشخیص دادن سبک مدرن و یا کلاسیک یک محیط سخت میشود.زیرا گاهی تلفیقی از هر دو دیده می شودکه ممکن است گاهی هم خوان وگاهی باعث بوجود آمدن ناهنجاریهای بصری گردد.

در زیر توضیحات مختصری در مورد سبکهای پارتیشن (پارتیشن مدرن و پارتیشن کلاسیک) ارائه میگردد.

پارتیشن مدرن

این نوع پارتیشن معمولا از پارتیشن و کمد ویا پارتیشن و دیوار کوب می باشد. به ترکیب پارتیشن و کمد کوموتیشن گفته میشود.

می توان گفت که کوموتیشن یا (پارتیشن کمد)  در دسته بندی پارتیشن مدرن قرار دارد که پارتیشن از یک طرف بصورت دیوارپوش بوده و از طرف دیگر کمد و قفسه های دکوراتیو در آن تعبیه شده است و در عین حال ساختار فرمی و متریالی مدرن را داراست. ارائه ترکیب های زیرمی تواند پارتیشن مدرن  با قیمت مناسب را به مشتریان ارزانی نماید.

 

ترکیب بندی دیوارپوش و شیشه و ارائه پارتیشن  های مدرن:

 ترکیبی سازگار و همسان از دیوار پوش که هم می تواند پوششی روی دیوار سازه ای باشد و هم می تواند ارائه دهنده پارتیشن مدرن و ترکیبی باشدکه مشتری را به جداکننده و پارتیشنی شیک برساند.

 همان طور که ذکر شد پارتیشن مدرن  می تواند از ترکیب چند قسمت ویا حتی اجزای مبلمان بدست آید.

عدم محدودیت در پارتیشن های مدرن :

در ساختار پارتیشن های مدرن و کوموتیشن هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و میتوان با توجه به مورد استفاده و کاربرد مورد

نیاز فرمهای متنوعی را  خلق کرد و با آن پارتیشن مورد نظر را بدست آورد.

ترکیب شیشه های سمبلاست و استفاده از متریال با تکنولوژی سی ان سی  تمام محدودیت های طراحی را زیر پا گذاشته و فرم های بسیار زیبا از پارتیشن مدرن را به نمایش می گذارد.

 

پارتیشن از بلوکهای شیشه :

این پارتیشن از بلوکهای شیشه با اندازه های 20 در 20 و قطر 8 سانت ساخته میشود که میتوان به صورتهای گرد حلال و یا ساده با استفاده از رنگهای ساده یا بی رنگ انجام داد.

مزیت استفاده از این پارتیشن تمرکز به زیبایی و همچنین انعکاس نور می باشد. معمولا بهتر است برای جاهایی که نور کمتر دارند از این پارتیشن استفاده شو. 

 

پارتیشن شیشه ای و اجرا

پارتیشن های شیشه ای دیوارهای جدا کننده ای از جنس شیشه می باشند که نور را منتقل می کنند و به جهت دوجداره وکیوم شده بودن و خلاء فضای میانی آن، عایقی بسیار خوب برای سرما، گرما ، رطوبت و صدا به شمار می آیند. به همین جهت کارایی زیادی در پارتیشن بندی، ساخت دیواره های داخلی، نمای خارجی و حتی وسایل دکوراتیو دارد.

این بلوک ها از دو جداره وکیوم شده شیشه که فضای میانی آنها خلا است تشکیل شده و عایق بسیار مناسبی برای سرما ، گرما
رطوبت و صدا بشمار می آید . بلوکهای شیشه ای علاوه بر تحمل فشار زیاد از قابلیت عبور نور برخوردار می باشند و به همین سبب
کارایی زیادی در ساخت دیوار های داخلی ، نمای خارجی ، پارتیشن بندی و حتی وسایل دکوراتیو دارند .این آجرها در ابعاد و طرحها و رنگهای گوناگون و متناسب با هر سلیقه ای تولید می شوند . و در نتیجه این محصول شیشه ای باخصوصیات منحصر به فرد خود به عنوان یک متریال کارآمد و مدرن کاربردهای بسیار متنوعی در معماری نوین پیدا کرده است.

معرفی پارتیشن کلاسیک
اگر به دنبال تغییراتی در محیط کار خود در زمانی کوتاه هستید، پارتیشن کلاسیک انتخابی هوشمندانه است. پارتیشن های کلاسیک، ضمن تغییرات کلی در رنگ و طراحی فضای داخلی تجربةخاص از سازه های لوکس را به شماخواهد داد .

پارتیشن کلاسیک، کلیة امکانات تاسیساتی مورد نیاز در فضای کار را در دسترس قرارخواهد داد. انتقال لوله و سایر تاسیسات نظیر رادیاتور از محلی به محل دیگر ساده ترین ویژگی استفاده از پارتیشن های دوجدارة کلاسیک است.
انواع اتصالات برق، تلفن و شبکه داخلی در دیواره ها مهندسی شده این سری ازپارتیشن ها ، دارای فضای اختصاصی عبور هستند. این قابلیت نه تنها راه حلی نظم دهنده برای سیم های ملزومات اداری است، بلکه دسترسی آسان کاربر به کانال عبور را در هر زمان و با صرف کمترین انرژی عملی می سازد.

ویژگی های پارتیشن کلاسیک
مطابقت محصول با شرایط خاص پروژه های مختلف از دیگر قابلیت های پارتیشن های کلاسیک است. استفاده از امکانات  پارتیشن های فرمی، دسترسی آسان کاربر به تمام مجموعه کاربرد های مورد نیاز، انعطاف پذیری بالا و نگهداری آسان را در دسترس تان قرار خواهد داد.

تاثیر پارتیشن کلاسیک بر محیط:

برای ساخت پارتیشن های کلاسیک بررسی های مختلف روی جنبه های بصری و تاثیر روانیدر چینش های مختلف صورت پذیرفته است. در جریان مهندسی این محصول، پیشرفته ترینماشین آلات به کار گرفته شده تا ساختار متمایز طراحی شده قابلیت تولید صنعتی داشته باشد.
نور و آینه، کاربردی متمایز :

امکان اجرای سقف، چیدمان گرافیکی روی دیواره های ساده، ایجاد نور مخفی همچنینقابلیت استفاده از آینه و انواع پوشش های مجموعه ای از تکنولوژیک در ساخت پارتیشن کلاسیک دردسترس شما خواهد بود.


دکوراسیون اداری