چگونه مبلمان اداری بر ارتقاء بهره وری فضای اداری تاثیر می گذارد؟

ما در تحریریه آدینا ، بارها در مورد موضوع تاثیر استفاده از مبلمان اداری خوب بر بهره وری و افزایش انگیزه کارکنان بارها مطلب نوشته ایم و آن را در وبلاگ آدینا با شما خوانندگان و مشتریان و همراهان همیشگی آدینا در میان گذاشته ایم ، امروز اما بار دیگر با توجه به اهمیت این موضوع برآن شدیم تا بار دیگر مطلبی هر چند کوتاه و مختصر در مورد ارتقا بهره وری با استفاده از مبلمان اداری برای شما تدوین نماییم .پس در ادامه با تیم آدینا همراه باشید :

این امر که استفاده از مبلمان اداری خاص ، و طراحی ویژه آن راحتی و زیبایی را در فضای کاری ارتقا میدهد توسط متخصصان دکوراسیون اداری ثابت شده است . در این سیستم چیدمان ، پرسنل متمرکز تر ، با دقت تر ، کاراتر و کارآمدتر هستند . هیچ فردی نمیخواهد در تمام روز پشت یک صندلی اداری که بدرستی طراحی نشده است بنشیند . چه کسی حاضر است پشت یک میز اداری بسیار کوچک که فضای لازم برای کارکردن ندارد فعالیت کند ؟ آیا تمایل ندارید پرسنل شما هر روز در یک محیط کار با نشاط و شاداب قرار بگیرند ؟در اینجا ما چند توصیه برای شما داریم تا پرداخت هزینه ای  خود برای مبلمان اداری را تبدیل به یک سرمایه گذاری عالی بنمایید :

مبلمان اداری و ارتقا بهره وری

  • توصیه اول -محیط کار را به مانند فضای منزل طراحی نمایید

در منزلتان چقدر احساس راحتی میکنید .اگر دفتر کار را مانند فضای منزل طراحی نمایید پرسنل  شما احساس آرامش و راحتی بیشتری می کنند،و این باعث میشود تا  آنها کارآمدتر باشند. در مورد آن فکر کنید اگرپرسنل  شما مجبور باشند ساعت ها ی متمادی بر روی صندلی اداری  خود بنشینند، تمام روز احساس خسته گی خواهند کرد و تمرکز و دقت آنها در محل کار بسیار تنزل خواهد کرد . بنابراین نیاز به استفاده از ملزوماتی دارید  که پرسنل  در محیط کار احساس راحتی و آرامشی به مثابه خانه خود داشته باشند تا بین آنها نیز یک احساس دوستانه و خودمانی برقرار شود . غفلت از تعویض بموقع مبلمان خراب با مبلمان اداری مناسب منجر به نارضایتی کارکنان خواهد شد که البته این امر منجر به کاهش بهره وری نیز خواهد شد. قدم زدن در یک دفتر که در آن هیچ کدام از کارکنان  چهره در چهره هم قرار نمیگیرند و از تماس چشمی آنها  جلوگیری می شود، برای کارکنان احساس ناخوشایندی بارمغان خواهد آورد.با بروز نگه داشتن  مبلمان اداری خود سعی کنید تا کسب و کارتان را همیشه ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید :ویژگیهای فروشنده مبلمان اداری 

  • توصیه دوم -مبلمان اداری و فضای کاری بایدبصورت ارگونومیک طراحی شوند.

ارگونومی علمی خاص است که در آن نحوه ارتباط صحیح  انسانها با اشیا را تشریح می کند. این موضوع اشاره به این نکته دارد که چگونه استاندارد بودن مشخصات فنی ، ایمنی، طراحی و ترتیب و ترکیب اشیاء بر وضعیت سلامتی عمومی افراد موثر خواهد بود مبلمان اداری با کیفیت ارگونومیک بگونه ای طراحی میشوند  تا آسیب های احتمالی جسمی به افراد را به حداقل برسانند و باعث افزایش راحتی و بهره وری شوند. ورود آن به دفتر اداری شما تنها به کسب و کار شما کمک می کند. اگر همه با شور و شوق با پشتیبانی کمری صندلی اداری، فضای مانور بهینه و اتاق کافی کار کنند، میزان موفقیت سازمان  شما یقینا افزایش خواهد یافت .

مبلمان اداری و ارتقا بهره وری

  • توصیه سوم -سازماندهی مبلمان اداری موثر

لازم به یادآوری است که نحوه طراحی و ساخت مبلمان اداری ، روی شایستگی پرسنل  شما تأثیر مستقیم می گذارد. آیا این موضوع چیزی است که سازمان شما به آن توجه کامل داشته باشد ؟ آیا در زمان طراحی دکوراسیون اداری به موارد استفاده مشترک از فضاهای اداری فکر کرده اید ؟ آیا در سازمان خود نیاز به یک فضای استراحت برای نوشیدن قهوه، ناهار، یا سیگار کشیدن دارید ؟ چیدمان مبلمان اداری باید در راستای هدف اصلی سازمان شما و استراتژیهای  کسب و کار شما باشد. یک اتاق کنفرانس بزرگ با صندلی های راحت و یک میز کنفرانس عالی، باید برای جلسات جمعی انتخای و خرید گردد . اتاق های وسیع با میز های کاربردی و صندلی های اداری چرمی، کاری منحصر به فردی را انجام می دهند که از حواس پرتی را دور می کند. استفاده از مبلمان اداری مناسب براساس ماهیت شرکت شما، می تواند مسیری درست بر راه توسعه اهداف شرکت بر پایه پیشرفت باشد.

حتما بخوانید:معرفی نیم ست و مبل اداری آدینا 

مبلمان اداری و ارتقا بهره وری

توصیه چهارم –نهایت خلاقیت را در طراحی دکوراسیون اداری محل کار خود در نظر بگیرید

انسان باندازه رویاهایش بزرگ میشود و بوسیله آنها ، محدودیتها را در هم می شکند . توصیه کارشناسان و مشاورین فروش مبلمان اداری آدینا به شما عزیزان اینست که در زمان طراحی دفتر کار خود  به هیچ محدودیتی فکر نکنید و فکر کنید که میخواهید دفتر یک پادشاه را دکور کنید . البته اگر شما به شعار مشتری پادشاه است اعتقاد کافی دارید . استفاده از کاغذ دیواری ، کناف، قاب عکس ، گلدانهای تزئیینی که بنوعی فضای سبز را برای شما بارمغان می آورند . نور پردازی در محیط کار را فراموش نکنید بخصوص که در طراحی مدرن از نور طبیعی بیشتر برای روشن کردن محیط کار استفاده میشود تا نور مصنوعی . اگر خود شما به امور طراحی و دکوراسیون اداری آشنایی کافی ندارید ، نگران هیچ چیز نباشید طراحان خبره شرکت آدینا با افتخار آماده ارائه مشاوره با توجه به سلیقه شما و بودجه مورد نظرتان میباشند . کافیست همین الان با شماره 02144620086تماس حاصل کرده و نظرات خود را در مورد طراحی دفتر رویایی خود با ما در میان بگذارید کارشناسان ما از مرحله اندازه گیری تا طراحی ، تولید ، حمل و نصب کالا در کنار شما خواهند بود .با یکبار خرید از آدینا همیشه ما را به دیگران توصیه خواهید کرد .

مبلمان اداری و ارتقا بهره وری