چگونه مبلمان اداری مناسب برای یک فضای تجاری انتخاب نمایید

شرکت مبلمان اداری آدینا با انجام بیش از چهارصد پروژه کوچک و بزرگ در ادارات دولتی و خصوصی ، دانشگاهها ، مطبها و بیمارستانها و فضاهای تجاری نظیر رستورانها ، قنادیها و فروگاههای پوشاک در مجتمع های تجاری بزرگ تواننسته تا تجربه ارزشمندی در زمینه طراحی فضاهای تجاری کوچک و بزرگ کسب نماید اگر شما صاحب یک فروشگاه در یک مرکز تجاری هستید حتما یا خواندن این مقاله که مخصوص شما تدوین شده است به پاسخ بخشی از سئوالات خود در مورد مبلمان اداری مناسب یک فضای تجاری  دست خواهید یافت .پس در ادامه با تحریریه آدینا همراه باشید :

یقینا یکی از تصمیماتی که هر صاحب فضای تجاری در زمان راه اندازی تجارت خود و یا بازسازی فضای تجاری خود با آن درگیر خواهد شد انتحاب مبلمان اداری مناسب میباشد .

هدف اصلی هر صاحب کسب و کاری بهینه سازی فضای مورد نظر با توجه به بودجه مورد نیاز و اولویتهای اقتصادی و کیفیت میباشد .
اگر چه تهیه تجهیزات و ملزومات اداری جدید و یا انتخاب مبلمان اداری سفارشی همیشه به سود خود فرد میباشد ، ولی باز باید در زمان انتخاب نهایت دقت را بکار برد زیرا مبلمان اداری مناسب علاوه بر اینکه میتواند بیه کسب و کار شما کمک کرده و آنرا توسعه ببخشد میتواند باعث صرفه جویی در هزینه های طراحی و پیاده سازی دکوراسیون اداری نیز بشود . و این یعنی شما میتوانید از محل صرفه جویی بوجود آمده برای حل مشکلات و سایر نیازهای شرکتتان هزینه کنید . این تصمیم  گیری برای شما کمی آسانتر خواهد شد ، اگر موارد زیر را قبل از هر اقدامی مطالعه نمایید :

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای فضای تجاری


۱- پتانسیل کم خطر


مبلمان اداری شما یکی از ارکان اصلی  مورد مصرف در محیط تجاری شما میباشد . استفاده زیاد از این محصول و پاره شدن بخشی از چرم یا پارچه اجتناب ناپذیر است. بنابراین کیفیت و ماندگاری  مبلمان اداری بسیار اهمیت دارد . این مورد به شما اجازه می دهد تا معیار مناسب برای انتخاب را بدست آورید.ما در مورد اینکه محصول با کیفیت بخرید توصیه جدی ای برای شما داریم "هیچ وقت کیفیت را قربانی قیمت نکنید" مطمئن باشید اگر اینکار را کنید شاید در ظاهر کمتر بپردازی ولی در طول زمان متوجه خواهید شد که شما برای خرید و نگهداری و استفاده راحت از آن محصول شاید بیش از دو برابر مبلغی که لازم بوده است پرداخت کرده اید .

بیشتر بخوانید :چگونه پشت میز کامپیوتر بنشینیم ؟

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای فضای تجاری


۲- مقرون به صرفه


مقرون بصرفه بودن این یکی از مزیتهای برتردر  خرید مبلمان اداری مورد نیاز شما میباشد . ما هیچ وقت این تاکید را نداریم که هر چه گران است پس الزاما بهترین است . بعضی وقتها شما میتوانید با کمی حوصله کالایی را با کیفیت مناسب و حتی عالی با قیمتی مقرون بصرفه تهیه نمایید . میز اداری و صندلی اداری مناسب سازمان خود خریداری کنید. امروزه آنها همچنین در مجموعه های متنوع، سایزهای بسیار  و مواد اولیه گوناگون  در دسترس همگان قرار دارند .  شما با بررسی و مشاهده سایت مبلمان اداری آدینا می توانید  طیف متنوعی  از مبلمان و ملزومات  اداری را بررسی کرده  و محصول با کیفیت را که با فضای کار شما سازگاری داشته باشد خریداری نمایید .

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای فضای تجاری


3- تنوع رنگها

 

رنگها برای خود دنیایی دارند .هر کدام انتقال دهنده یک حس و حال میباشند .در مورد روانشناسی رنگها خیلی صحبت شده است در مورد اینکه هر رنگی چه پیامی را میتواند به مخاطب انتقال دهد . این مطلب خیلی مهم است و افراد زیادی از این قانونها برای طراحی فضای کسب و کار خود استفاده مناسب میکنند .
در زمان انتخاب به رنگ سازمانی خود و همچنین رنگ لوگوی سازمان خوود و روانشناسی رنگها توجه داشته باشید شما برای دکوراسیون دفتر خود میتوانید از مجموعه ای از رنگهای متنوع ،اندازه ها و طرح های مختلف استفاده کنید که نشان دهنده نوع کسب کار شما نیز باشد.

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای فضای تجاری


4- توجه به محیط زیست


امروزه همه شعار مراقبت از محیط زیست میدهند و مهم است که بدانید هر سال مقدار قابل توجهی از مبلمان اداری رده خارج می شوند که با اینحال  در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و می توانند با اندک تغییراتی به راحتی قابل استفاده  مجدد قرار گیرند . متاسفانه بیشتر این مبلمان ها مستقیما به محل دفن زباله ها منتقل می شوند، علاوه براین ،سوزاندن آنها،زباله های سمی غیر ضروری را به محیط زیست اضافه می کند و باعث افزایش کربن در هوا می شود. استفاده مجدد از این قطعات نه تنها به کسب و کار شما کمک می کند بلکه صرفه جویی در هزینه را برای شما به ارمغان می آورند.ما قبلا هم اعلام کرده ایم بحران محیط زیست خیلی جدی است و بسیاری از کشورهای اروپایی با وضع قوانین خاصی ، صدور استاندارد برای محصولات مبلمان اداری را منوط به برگشت پذیر بودن آنها در چرخه طبیعت کرده اند .امیدواریم روزی برسد که در ایران نیز این قوانین وضع و بصورت جدی اجرایی شوند.ما در مبلمان اداری آدینا احترام به محیط زیست را بصورت نهادینه در بخش طراحی و تولید پیاده سازی و اهمیت آنرا به همه کارکنان گوشزد کرده ایم . تمام سعی ما در زمان طراحی و تولید انواع محصولات و مبل اداری اینست که از مواد اولیه ای استفاده کنیم که هیچ خطری برای محیط زیست نداشته و بتوانند بعد از سالها که فرسوده میشوند و احیانا برای بازیافت به شرکتهای بازیافت منتقل میشوند بتوانند به راحتی به چرخه محیط زیست بازگردند.

حتما بخوانید :طراحی دکوراسیون اداری از آغاز تا امروز

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای فضای تجاری

5-از دید مشتری به فضای کارتان توجه کنید 

قبل از اینکه فقط سلایق خودتان و نظرات مشاور طراحی و پیاده سازی دکوراسیون اداری را اجرایی کنید بهتر است از نظرات مشتریان خود در رابطه با دکوراسیون محل کسب و کار خود سئوال کنید .خودتان را جای مشتری بگذارید و ببینید در کسب و کار شما از لحاظ فضای اداری چه مواردی برای مشتریان مهم و در اولویت اول است از این اولویت ها یک لیست تهیه کنید و سعی کنید برای هر کدام چند ایده اجرایی در ذهنتان بپرورید و در نهایت باید بتوانید بصورت یک طرح جامع این ایده ها را با هم پیوند داه و طرح اصلی دکوراسیون اداری فضای تجاری خود را از دل اینها بیرون بیاورید ما در مبلمان اداری آدینا با بهره گیری از متخصصین با تجربه میتوانیم در کلیه مراحل بعنوان یک مشاور کار کشته و صدیق در کنار شما باشیم .

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای فضای تجاری