گرایش مبلمان اداری در سال ۲۰۱۸

ما در سال 2017در بخش تحریریه وبلاگ مبلمان اداری آدینا مقاله ای با عنوان اصول طراحی مبلمان اداری در سال 2017ارائه نمودیم که بسیار مورد پسند شما خوانندگان و همراهان همیشگی آدینا قرار گرفت ین موضوع همکاران ما را بر این داشت که حالا با ورود به سال جدید میلادی یعنی سال 2018نیز در رابطه با مبلمان اداری و گرایشات جهانی نسبت به آن دست به قلم شوند . این مقاله کوتاه حاصل تیم ترجمه و تحقیق شرکت آدینا میباشد در ادامه از شما همراهان همیشگی دعوت میکنیم که با ما همراه باشید:

گرایش مبلمان اداری در سال ۲۰۱۸

مدگرایی در مبلمان اداری

همانطور که هرسال مدگرایی خاصی در زمینه لباس و فشیون اتفاق می افتد و متخصصین این حرفه رنگ سال و مد سال را تعیین میکنند در زمینه مبلمان خانگی و مبلمان اداری نیز این اتفاق می افتد و افراد متخصص در زمینه طراحی مبلمان اداری و دکوراسیون اداری با توجه به پیشرفتهای جامعه و گرایش جامعه به مد روز ، طرحهای جدیدی را ارائه میدهند که بسیار تماشایی نیز میباشند .البته یقینا اخبار مربوط به مدلینگ لباس خیلی انعکاس وسیعتری در تلویزیون و شبکه های اجتماعی دارند اما در مورد مبلمان اداری هم میتوان ادعا کرد که در نمایشگاههایی که در کشورهای مختلف برپا میگردد این موضوع به رخ بازدید کنندگان کشیده میشود . البته اهمیت این مدگرایی در مبلمان اداری نسبت به مد گرایی جوانان بیشتر اهمیت دارد زیرا روند بهبود طراحی مبلمان اداری چه در زمینه زیبایی و چه در زمینه استاندارد و ارگونومی تاثیر مستقیم روی بهبود روحیه کارکنان در دفتر اداری خواهد داشت . در ادامه نگاهی گذرا به تمایلات و گرتیش های اداری در سال 2018 خواهیم داشت در ادامه با مبلمان اداری آدینا همراه باشید .

حتما بخوانید :مبلمان اداری و اهمیت آن در برند سازی 

گرایش مبلمان اداری در سال ۲۰۱۸

 

  • گرایش مبلمان اداری در سال 2018: تحرک پذیری بیشتر

    • یکی از گرایشات و تمایلات اصلی در محیط اداری در سال 2018توجه ویژه به تحرک پذیری بیشتر است . به جای چیدمان محیط کار و فضای اداری با میزهای بزرگ و کتابخانه های سنگین ، از مبلمان اداری مدولار و قابل حمل که سبکتر نیز میباشند و براحتی نیز از حالت متحرک به ثابت تغییر میکنند استفاده می شود . این بدلیل رشد سریع شرکتها و تغییرات تاکتیکی آنها در فرآیندهای کاریشان میباشد . به جای استفاده از سبکهای دکوراسیون اداری و طراحی فضای اداری که بصورت ثابت هستند روند فعلی طراحی مبلمان به تمرکز و توجه بر ایجاد فضاهای اداری باز برای تعامل و همکاری بیشتر پرداخته است .همه چیز از صندلیهای متغیر که از یک صندلی اداری به یک مبل راحتی تبدیل میشوند تا میزهای اداری بزرگ باز برای ایستگاههای کاری متفاوت دیده شده و در نظر گرفته شده است .این نوع از محیط کاری به ایجاد تحرک و بهره وری بیشتر کمک شایانی میکند .
    • گرایش مبلمان اداری در سال ۲۰۱۸
  • گرایش مبلمان اداری در سال 2018: ارتباط باز در ایستگاه کاری

  •  
    • یکی از ویژگیهای فضای باز اداری ، قابلیت حمل و نقل ایستگاه های کاری بعنوان بخشی از ایجاد ارتباطات باز و فراگیر است بعنوان مثال بنیانگذار شرکت اپل آقای استیو جابز محوطه شرکت اپل را بگونه ای طراحی می کند تا کارکنان را تشویق به رویارویی های بیشتر نماید.لبته این امر فقط مختص به شرکت اپل و شرکتهای پیشتاز در صنایع مختلف نیست . امروزه اکثر شرکتها از طراحی های مدرن برای دکوراسیون اداری خود استفاه میکنند و این یکی از اصول طراحی مدرن است که تاکید به استفاده از ایستگاههای کاری باز دارد . همانطور که قبلا نیز تصور میشد کلیه  کارکنان و پرسنل جوان مایل به همکاری جمعی هستند و بسیاری از کارفرمایان بر این باورند که این کار به رشدتولید و ارتقا بهره وری کمک می کند تا اینکه از آن جلوگیری نماید .البته ناگفته نماند ما در این مقاله تمرکزمان برروی بحث فضای کاری و ارتقا بهره وری با تغییرات در فضای کاری میباشد و یقینا شما خواننده گرامی و همراه همیشگی مبلمان اداری آدینا مطلع هستید که عوامل ارتقا بهره وری در یک سازمان محدود به این مورد نبوده و فاکتورهای بسیاری در آن دخیل هستند . اگر به خواندن مطالبی در مورد ارتقا بهره وری کارکنانتان نیاز دارید میتوانید به سایتهای تخصصی در زمینه سرمایه نیروی انسانی مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید :میز مدیریت مدرن 

  • گرایش مبلمان اداری در سال ۲۰۱۸

  • گرایش مبلمان اداری در سال 2018: مقیاس پذیر بودن

  •  
    • امروزه دیگر بجای ایجاد اتاق های کنفرانس بزرگ که بیش از 60نفر را در درون خود جای میدهد اما تنها نیاز به نشستن حداکثر 10الی 20نفر دارند ،گرایشات طراحی و تولید مبلمان اداری بجای تمرکز روی تعداد زیادی از افراد در اتاق ، تمرکز بر ایجاد فضای کار آمد تر ولی محدودتر دارند .کارآمدی را بعنوان مثال برای اتاق کنفرانس میتوان با تمرکز بر بهبود آکوستیک کردن دیواره ها ، ایجاد اتاق کنفرانس و ایجاد صدای مناسب برای گوش های هوشمند و همچنین ارتقا لوازم صوتی و تصویری تامین کرد . البته نمیتوان منکر این موضوع شد که باز هم به میزهای کنفرانس بزرگ صد نفره دربعضی از جاها نیاز است ولی میتوان با قاطعیت گفت با تغییر نوع ارتباطات دیگر کمتر نیاز است تا صد نفر در یک جلسه شرکت کنند .
    • گرایش مبلمان اداری در سال ۲۰۱۸
  • سخن آخر
  •  
    • ما در مبلمان اداری آدینا همواره سعی کرده ایم که با دانش جهانی حرکت کنیم و خواسته های مشتریان را در سطحی بالاتر هم در طراحی و هم در تولید پاسخ دهیم به همین دلیل گرایش و سمت و سوی حرکت مبلمان اداری در جهان را تحت نظر و مطالعه داریم و همواره سعی کرده ایم با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در زمینه طراحی و همچنین ماشین آلات مدرن و بروز خود بهترین و بروز ترین محصولات را طراحی و در اختیار مشتریان خود قرار دهیم و البته باید اذعان کنیم در این پروسه تغییرات کیفی م.اد اولیه و طرحهای نوآورانه ای که امروزه در صنعت تولید ام دی اف بوجود آمده است نیز بی تاثیر نبوده است . اگر شما مشتری محترم با دیدن انواع سایتهای مبلمان اداری و یا سرکشی به انواع نمایشگاههای موجود در بازار هنوز نتوانسته اید آنچه که رضایت شما را تامین میکند بیابید ما در آدینا با روی گشاده منتظر شما هستیم تا باهمفکری و یاری یکدیگر بتوانیم محصول مورد نظر شما را طراحی کرده و وارد پروسه تولید بنماییم .
    • گرایش مبلمان اداری در سال ۲۰۱۸