چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب

 

انتخاب میز کنفرانس برای محیط‌های کاری به موارد بسیار زیادی وابسته است که در این مقاله از تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم به آن بپردازیم. طراحی دکوراسیون یک مجموعه کار ساده‌ای نیست و اگر توسط متخصص و کارشناس صورت نگیرد، به احتمال زیاد به دشواری بر می‌خورید. شما باید آگاهی و دانش کافی نسبت به رنگ داشته باشید همچنین کاربرد نور را در فضا را بشناسید. فضا را تشخیص دهید و نحوه‌ی قرار گیری مبلمان در آن‌ها را به بهترین شکل بدانید. برای اتاق کنفرانس اما این مهم از حساسیت بیشتری برخوردار است. اتاق کنفرانس شما احتمالاً تنها مکانی است که رقبا و شرکای شما در آن ساعت‌ها برای مذاکره سپری می‌کنند. صندلی اداری آن می‌بایست برای مقصود و هدف مشخص انتخاب شود. میز کنفرانس در آن باید روح داشته باشد و علاوه بر زیبایی کارایی و کیفیت لازم را نیز به همراه داشته باشد.

  

خرید بهترین میز کنفرانس

اتاق‌های کنفرانس به اتاق‌هایی گفته می‌شود که نه تنها کارمندان از آن‌ها برای جلسات استفاده می‌کنند بلکه حتی در دایره‌ی بزرگتری از سازمان یعنی مشتری‌ها، مسئولان مدیریتی سطوح بالاتر، هنگام برگزاری جلسات استراتژیک نیاز به استفاده از آن‌ها دارند. از اتاق‌های کنفرانس استفاده‌های مختلفی می‌شود. در هر مجموعه بسته به نوع کسب و کار اتاق‌ها کنفرانس کاربرد خود را دارند که می‌تواند بر مبلمان اداری مورد استفاده در آن تأثیر بگذارد. به همین دلیل است که که مهم‌ترین عامل در خرید مبلمان اداری اتاق کنفرانس هدف از ایجاد اتاق کنفرانس است. میز کنفرانس در چنین اتاق‌هایی مهم‌ترین نقش را دارد و به همین دلیل انتخاب یک تصمیم مهم است.

کاربرد و هدف شما از اتاق کنفرانس چیست؟

 

به احتمال زیاد هر اداره بیش از یک اتاق کنفرانس دارد که هرکدام برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعضی از آن‌ها کوچک هستند. اتاق کنفرانس کوچک تقریباً ۵ نفر را در خود جای می‌دهد. معمولاً این اتاق‌ها برای کارمندان برای پیوستن به یک کنفرانس تلفنی یا تصمیم گیری جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعضی از اتاق‌ها بزرگ هستند و می‌توانند حدود ۲۰-۳۰ نفر را در خود جای دهند. این‌ها توسط مدیر برای جمع‌آوری تمام تیم خود در یک اتاق و تصمیم گیری در مورد دستور کارهای روزمره استفاده خواهند شد.

پس از تعیین کاربری هر اتاق کنفرانس بهتر است نگاهی به نوع میز کنفرانس بیندازیم که بهترین انتخاب میز کنفرانس برای شما کدام است.

میزهای کنفرانس انواع متفاوتی دارند که هر کدام در ابعاد و تعداد مد نظر مشتریان و مجموعه مقابل طراحی و تولید می‌شوند. میزهای کنفرانس شرکت مبلمان اداری یکتا قابل توسعه به تعداد مورد نظر شما عزیزان می‌باشد.

 

 

میز کنفرانس ام دی اف

میزهای کنفرانس ام دی اف از معروف‌ترین مدل‌های میز کنفرانس و پرکاربردترین‌ها می‌باشند که با تنوع در طرح و رنگ‌های ام‌دی‌اف سلیقه‌های بسیار زیادی را پوشش می‌دهند.

 

 

 

 

میز کنفرانس پایه فلزی

 

 

 

میز کنفرانس پایه فلزی با ظهور مد جدید و مدرنیته در دکوراسیون در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. تغییر مد به سمت میزهای پایه فلزی همچون میز مدیریت پایه استیل، میز کارگروهی پایه استیل یا میز کنفرانس پایه فلزی در جهت زیباتر کردن محیط و ساده‌تر جلوه دادن محیط‌های اداری می‌باشد.

میز کنفرانس شیشه‌ای

میز کنفرانس شیشه‌ای با ترکیب پایه فلزی با پایه چوبی طراحی و تولید می‌شود که البته طرفداران خاص خود را دارد. این نوع میزهای شیشه‌ای زیبایی بسیار خوبی را داشته و در دکوراسیون و مبلمان اداری مدرن جای خود را پیدا کرده‌اند.

میز کنفرانس یو شکل

 

میز کنفرانس U شکل نیز یکی از پرکاربردترین انواع میز کنفرانس است. برای مجموعه‌های بزرگ و نسبتاً بزرگ این نوع میز کنفرانس توصیه شده چرا که با طراحی خاص خود هم بیشترین استفاده را از محیط کرده هم فضایی را در میان دو ردیف جهت پذیرایی‌ها و قرار داد مانیتورها به وجود می‌آورند.

میز کنفرانس گرد یا دایره‌ای

میزهای کنفرانس گرد برای میتینگ‌های کوچک سه الی چهار نفره در مجموعه‌ای که فضای زیادی را در اختیار ندارند بهترین انتخاب است البته که این نوع میزهای کنفرانس برای محیط‌های بزرگ نیز بسیار خوب است و بیشترین تعداد را در فضا می‌توان جای داد.

میز کنفرانس کلاسیک

 

طرفداران سبک مبلمان اداری کلاسیک جهت تکمیل دکوراسیون خود نمی‌توانند از سایر سبک‌ها استفاده کنند بنابراین میزهای کنفرانس کلاسیک که با متریال چوب طراحی و تولید می‌شوند بهترین انتخاب برای مدیران مجموعه‌ها می‌باشد.

میز مدیریت و کنفرانس

در تمام مجموعه‌ها این نوع میزهای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند حال یا به دلیل کمبود فضا از آن استفاده می‌شود یا به دلیل تعداد کم افراد حاضر در جلسات مجموعه این نو از میزهای کنفرانس انتخاب می‌شوند. البته که مدیران سطح دو و سه یک مجموعه بزرگ نیز از میز مدیریت و کنفرانس استفاده می‌کنند چرا که برای برقراری ارتباط با مدیران بخش خود در اتاق خود، جلساتی را برگزار می‌کنند.

کیفیت، استحکام و هزینه

 

خرید بیشتر میزهای کنفرانس یک سرمایه‌گذاری است و به همین خاطر در هنگام خرید این میزها باید به موضوع استحکام آن‌ها و دوام میز کنفرانس توجه کرد چرا که هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها ممکن است زیاد باشد. به اندازه اتاق کنفرانس، میزها را می‌توان به دلخواه خریدار سفارشی و تولید کرد و از این رو باید مقرون به صرفه باشد. ارزش پول همان چیزی است که اکثر خریداران به دنبال آن هستند زیرا مخصوصاً در حال حاضر یک مبلمان اداری خیلی سریع تعویض نمی‌شود. همچنین انتخاب میز کنفرانس اداری مناسب بهتر است با کمک یک متخصص انجام شود. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا همواره سعی داشته‌ایم با حفظ بالاترین کیفیت، جواب اعتماد مشتریان متعدد خود را بدهیم.