فایل اداری تنها راه است!

انواع فایلینگ اداری

در بازار محصولات مبلمان اداری شما تنوع بسیار زیادی را برای انواع فایلینگ اداری می‌بینید که این تفاوت‌ها در قالب طرح‌های، رنگ‌ها، جنس متریال مصرفی و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. برای خرید فایل کشویی اداری هرکس باید مطابق با نیاز خود و همین‌طور سلیقه خود اقدام کند. بهتر است که هنگام خرید فایلینگ اداری ابعاد و اندازه محیط، حجم پرونده‌های کاری و همچنین رنگ و طرح سایر مبلمان موجود در فضا را در نظر بگیرید.

  

بنابراین اگر فایلینگ اداری را بخواهیم تعریف کنیم باید درباره جنس و رنگ و طرح و مدل آن اطلاعات داشته باشیم اما در کل به عنوان یک استراتژی بسیار خوب و مناسب برای محیط‌های کاری پر رفت و آمد به حساب می‌آید. فایل اداری می‌تواند ابعاد متفاوتی را داشته باشد و از جنس‌های مختلف باشد. جهت انتخاب صحیح‌تر این محصول بهتر است به موارد پیشنهادی کارشناسان مبلمان اداری توجه داشته باشید.

فایل کشویی اداری از چه متریالی ساخته می‌شود؟

اضافه کردن فایل کشویی برای ذخیره سازی پرونده‌های در محیط‌های اداری امری ضروری است. گفتیم یکی از دلایل تنوع این محصولات متریال مصرفی در طراحی و تولید فایل اداری می‌باشد. فایل اداری می‌تواند از جنس چوب و ام دی اف باشد یا می‌تواند فلزی باشد. انتخاب میان این دو نوع بسته به نوع کسب و کار شما، سلیقه شما و دکوراسیون اداری محیط خودتان است. البته استحکام و مقاومت برای فایل اداری امری بسیار مهم است.

ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا همواره محصولاتی با کیفیت و با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

 021-44620087

 0902-6262-002

فایل‌های کشویی فلزی می‌توانند راه حلی ارزان قیمت برای جمع کردن شلوغی و به هم ریختگی در محیط شما باشند. این نوع از کشوهای اداری با هر ابعاد و اندازه‌ای قابل طراحی و تولید می‌باشند.

 

فایل کشویی چوبی و ام دی اف یکی از محبوب‌ترین‌های محصولات فایل اداری می‌باشند. طراحی و رنگ بندی زیبا و متنوعم دی اف و قابلیت طراحی مدرن و کلاسیک برای آن‌ها است که این متریال را پر طرفدار تر کرده است. فایل کشویی‌ام دی اف ظاهری رسمی‌تر و ظریف‌تری را نسبت به فایل کشویی فلزی دارد.

نقش فایل اداری کشویی در مبلمان اداری یک محیط کاری

فایل‌های کشویی به طور کلی یکی از حرفه‌ای‌ترین سیستم‌ها جهت حفظ و نگهداری از اسناد و مدارک می‌باشند. استفاده از آن‌ها در محیط‌های اداری هم فضا را شیک‌تر می‌کند هم به بهره‌وری بیشتری را به همراه دارد.

مبلمان اداری باید کارا باشد

در هنگام خرید مبلمان اداری بهتر است به کیفیت و کارایی محصولات دقت کنید. در این بحث تمرکز ما بر روی سیستم فایلینگ اداری می‌باشد؛ همان گونه که گفتیم فایل اداری برای بازدهی بالاتر محیط شما مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث افزایش راندمان کاری و جلوگیری از هرج و مرج می‌شود. فایل اداری کشویی باید کارایی لازم را داشته باشد. عمق، ارتفاع و عرض مناسب یکی از مواردی است که باعث افزایش کارایی این محصولات می‌شود.

ویژگی‌های یک فایل اداری خوب چیست؟

فایل اداری مناسب و خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

زیبایی و طراحی منحصر به فرد

فایل اداری برای نگهداری از اسناد و مدارک در یک سازمان به کار گرفته می‌شود. اما نباید از نقش آن‌ها در زیبایی دکوراسیون اداری چشم پوشی کرد. اتفاقاً یکی از دلایل اهمیت سیستم فایلینگ اداری همین امر زیبایی در طراحی آن است که با سایر اجزای دکوراسیون اداری باعث به نمایش گذاشتن یک محیط مرتب و منظم و زیبا می‌شود. رنگ و سایز مناسب و متریال خوب می‌تواند تأثیرات بسیار زیاد بر ظاهر فایل کشویی پرونده خور داشته باشد.

سهولت حرکت کشوها

کشوها باید حرکت ساده‌ای داشته باشند و طراحی آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که به راحتی کشوها باز و بسته شوند. استفاده از ریل‌های استاندارد به دو صورت تمام باز شو و نیمه باز شو در کشوها از نکات مهم و پر اهمیت در زمان ساخت کشوها می‌باشند. نوع یراق مصرفی و ریل‌های به کار رفته در فایل‌های اداری مبلمان اداری یکتا از بهترین کیفیت‌ها بوده و به راحتی و بدون هیچ مشکلی فایل اداری کشویی برای کاربران تا سال‌های طولانی کارایی لازم را دارد. حتی می‌توان بنا به درخواست مشتریان فایل اداری با قفل مرکزی یا قفل‌های جداگانه طراحی و تولید کرد.

مقاومت بالای فایل‌های اداری

 

مدارک و اسناد و پرونده‌ها وزن بسیار زیادی دارند و باید فایل کشویی از وزن بالا را تحمل کند. استفاده از متریال‌های مقاوم در ساخت این نوع محصولات یکی از ملزومات است. به همین دلیل شرکت مبلمان اداری یکتا در طراحی و تولید فایل‌های اداری این مجموعه، از بهترین متریال و مقاوم‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند.

استاندارد لازم را در ساخت فایل اداری

برخی نکات در هنگام ساخت فایل اداری اهمیت ویژه‌ای دارند. البته که فایل اداری کشویی با توجه به سلیقه و درخواست مشتریان طراحی و تولید می‌شود. این نکات شامل موارد زیر می‌باشد که با کسب مشاوره از کارشناسان ما می‌توانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

  • ارتفاع متناسب با ارتفاع میز
  • دارا بودن قفل مرکزی
  • استفاده از ریل‌های تمام بازشو در کشوهای پایینی و نیمه باز شو در کشوهای بالایی

از فواید فایلینگ اداری