طول عمر مبلمان اداری

طول عمر مبلمان اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است، متریال مصرفی، نوع طراحی و نوع استفاده آن‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. ممکن است برای بسیاری از مخاطبین ما این سؤال پیش‌آمده باشد که طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟ و پس از چه مدتی باید دست به تغییرات در مبلمان اداری و دکوراسیون اداری خود بزنند. جواب این سؤالات از دو جنبه داده می‌شود. اول طراحی و تولید باکیفیت و دوم نگهداری و استفاده صحیح توسط کاربر است که طول عمر مبلمان اداری را زیاد می‌کند. در ادامه همراه تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا باشید تا در این باره بیشتر برای شما توضیح دهیم.

  

بررسی انواع مبلمان اداری

در ابتدا بهتر است به انواع مبلمان اداری نگاهی بیندازیم. مبلمان و دکوراسیون اداری تنوع بسیار زیادی را دارند که تقریباً می‌توان گفت هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. مبلمان اداری در سبک‌های مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می‌شوند.

  • مبلمان اداری مدرن: مبلمان و دکوراسیون اداری مدرن طراحی خاص خود را دارد؛ استفاده از متریال فلز و استیل براق به همراه شیشه و ام‌دی‌اف ترکیب بسیار خوبی را رقم زده است. مخاطبان این سبک در انتخاب رنگ و طرح تنوع بسیار زیادی را می‌بینند. مبلمان اداری مدرن یکتا، شامل انواع میز مدیریت پایه استیل، میز مدیریت شیشه‌ای، میز کنفرانس پایه فلزی، میز کنفرانس شیشه‌ای، میز کارگروهی پایه استیل و همین‌طور انواع مبل اداری و صندلی اداری
  • مبلمان اداری کلاسیک: مبلمان اداری کلاسیک به مبلمان اداری سلطنتی نیز معروف است. استفاده از متریال چوب و چرم در این سبک بسیار رایج است. طرفداران این نوع از مبلمان اداری سلیقه خاصی دارد و علاقه زیادی به سبک لاکچری دارند. استفاده از چوب های متفاوت و طراحی روی آن‌ها و رنگ کردن چوب از ویژگی های این سبک می‌باشد. مبلمان اداری کلاسیک می تواند ام دی اف و روکش وکیوم نیز باشد. میز مدیریت وکیومی یکی از همین مدل ها می‌باشد. انواع مبلمان اداری کلاسیک شامل میز مدیریت کلاسیک، صندلی کلاسیک و مبل اداری کلاسیک و … می‌باشند.

بعد از دسته بندی سبک‌های مبلمان اداری به این دو دسته اصلی بهتر است به زیر دسته‌های آن‌ها نگاهی بیندازیم:

میز اداری

میزهای اداری یکی از اصلی‌ترین اجزای یک محیط کاری می‌باشند که انواع مختلفی بر حسب نوع کاربرد دارند.

  • میز مدیریتی: میزهای مدیریت طراحی خاص خود را دارند و تنوع در طراحی آن‌ها بسیار زیاد است.
  • میز مدیریت پایه فلزی: یکی از مدرن‌ترین سبک‌های میزهای مدیریت با استفاده از پایه‌های فلزی براق که طرف‌داران بسیار زیادی دارد.
    • میز مدیریت ام دی اف: یکی از مشهورترین‌های مدل میز مدیریت بوده که با طراحی زیبا و ترکیب رنگ‌هایی بی نظیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    • میز مدیریت شیشه‌ای: خاص و شیک مناسب برای محیط های اداری لوکس و مدرن با استفاده از متریال شیشه
    • میز مدیریت وکیومی: اگر قصد خرید میز مدیریت کلاسیک دارید اما هزینه‌های آن برای شما زیاد است بهترین انتخاب برای جایگزینی، میز مدیریت وکیومی است.
    • میز مدیریت و کنفرانس: میز مدیریت و کنفرانس برای اتاق هر مدیری در مجموعه لازم است.
    • میز کارمندی: میز کارمندی یا میز کارشناسی از آن دسته میزهای اداری می‌باشند که در تمام ادارات استفاده می‌شوند. طراحی خاصی دارند و ابعاد آن‌ها معمولاً کوچک‌تر از میزهای مدیریتی است.
    • میز کنفرانس: میزهای کنفرانس برای اتاق جلسات در هر مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد که انواع متفاوتی دارد.
    • میز کنفرانس پایه فلزی: رشد طرفداران دکوراسیون اداری مدرن و پایه فلزی به قدری زیاد شده که میزهای کنفرانس پایه فلزی نیز یکی از پرفروش‌ترین میزهای اداری مجموعه مبلمان اداری یکتا به شما می‌روند.
    • میز کنفرانس شیشه‌ای: میز کنفرانس شیشه‌ای یکی از مدل‌های مدرن است که معمولاً با ترکیب پایه فلز یا چوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.
    • میز کنفرانس ام‌دی‌اف: یکی از پرطرف‌دارترین مدل‌های میز کنفرانس بوده که در ابعاد بسیار بزرگ و کوچک طراحی و تولید می‌شوند.

     

     

    • میز کنفرانس یو شکل: میز کنفرانس یو شکل معمولاً برای میزها بزرگ برای اتاق جلسات بزرگ و با حداقل کاربر 8 نفر طراحی و تولید می‌شوند.

     

    • میز کنفرانس گرد یا دایره‌ای: میزهای خاص برای اتاق جلسات بزرگ و لوکس
    • میز کنفرانس کلاسیک: برگرفته از سبک مبلمان اداری کلاسیک بوده و از چوب و یا روکش وکیومی تولید می‌شوند.

     

    • میز منشی: میز منشی، کانتر پذیرش، میز کانتر یا کانتر منشی همه اینها یک مدل میز می‌باشند که معمولاً در ورودی ساختمان‌ها و محل حضور منشی قرار می‌گیرند و تنوع بسیار زیادی را دارند.

     

    • میز کارگروهی: میز کارگروهی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محیط‌های اداری و استارتاپی می‌باشد. تعامل یک تیم در کنار هم با میزهای کار تیمی بسیار بیشتر است.
      • میز کارگروهی پایه استیل: زیبایی و کارایی در کنار یکدیگر برای سبک جدیدی از میزهای کارگروهی

     

    مبل اداری

    انواع مبل‌های اداری با روکش چرم طبیعی و مصنوعی، با رنگ‌های متفاوت و طراحی‌های شیک در مجموعه مبلمان اداری یکتا وجود دارد. مبل اداری یکی از مهم‌ترین ملزومات یک محیط کاری می‌باشد که بسته به نوع سلیقه و دکوراسیون فضای اداری انتخاب می‌شوند.

    صندلی اداری

    صندلی‌های اداری لازمهٔ کار در یک محیط می‌باشند و باید در نظر داشته باشید که صندلی اداری مناسب، استاندارد و ارگونومی را از شرکت معتبر خریداری کنید. انواع صندلی اداری به شرح زیر است:

    بیشتر بخوانید: انتخاب و خرید صندلی اداری

    کمد اداری

    کمد اداری علاوه بر زیبایی که به محیط می‌بخشد کارایی بسیار زیادی دارد. کمد و کتابخانه اداری به چند مدل تقسیم بندی می‌شوند.

    • فایل اداری: فایل‌ها کشویی اداری در ابعاد متفاوت برای دسته بندی مدارک و اسناد یک مجموعه با طراحی‌ها شیک و مناسب با مبلمان اداری شما
    • کردنزا: کردنزا یا کتابخانه اداری کوتاه یکی از مدرن‌ترین مدل‌های کتابخانه می‌باشد که به تازگی طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.
    • کتابخانه اداری بلند: کتابخانه اداری بلند فضایی برای نگهداری از کتاب‌ها و کاتالوگ‌ها به علاوه ویترینی برای نمایش تندیس و لوح‌های مجموعه شماست.

    بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کتابخانه اداری

    پارتیشن اداری

    پارتیشن‌های اداری محیط شما را تقسیم بندی می‌کند و تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و کارایی فضای کاری شما دارد. پارتیشن‌های اداری بسته به نوع متریال مصرفی، به سه دسته تقسیم بندی می‌شوند که هرکدام در ارتفاع و متراژ مورد قبول کارفرما تولید می‌شوند.

    کیفیت مبلمان اداری به چه چیزهایی بستگی دارد؟

    همان‌طور که در پاسخ به سؤال ” طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟ ” گفتیم که همه چیز به کیفیت برمی‌گردد، می‌خواهیم درباره عوامل تأثیر گذار بر کیفیت مبلمان اداری صحبت کنیم.

    به طور کلی کیفیت مبلمان اداری به متریال مصرفی و نحوه طراحی و تولید آن بر می‌گردد. شما به عنوان یک خریدار ممکن است تنها ظاهر یک محصول را مورد بررسی قرار دهید و دید یک کارشناس خبره را نداشته باشید؛ بنابراین نمی‌توانید به طور کامل از خوب یا بد بودن کیفیت یک کالا صحبت کنید؛ برای بررسی نیاز به یک کارشناس دارید. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا از کارشناسان خود برای ارائه خدمات مشاوره به مشتریانمان استفاده می‌کنیم تا بهترین پیشنهادات را مناسب با محیط و سلیقه کارفرما ارائه دهند.

  • برای مطالعه ادامه این مطلب می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

  • http://yektafurniture.com/life-time-office-furniture/