راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن

به هر دلیلی قرار ست یک اتفاق خوب در سازمان شما رخ دهد و آن خرید مبلمان اداری مدرن است . ما در مبلمان اداری آدینا این افتخار را داریم که به شما تبریک بگوییم و همچنین آنچه را که در مدت چندین سال همکاری مداوم با ادارات دولتی و خصوصی بعنوان تجربه کاری کسب کرده ایم در قالب یک مقاله بعنوان مشاوره در اختیار شما قرار دهیم .البته اگر شما به وبلاگ آدینا مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد که ما مقالات بسیاری در مورد خرید محصولات و ملزومات اداری تدوین کرده ایم ولی در این جا هم سعی کرده ایم بطور خلاصه به این مسئله بپردازیم پس در ادامه با بخش تحریریه آدینا با ما همراه باشید:

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن

خرید مبلمان اداری جدید ، بیانگر تغییر نگرش شما در جلب رضایت پرسنل و البته مشتریان و ارباب رجوع خود میباشد . این نگرش یقینا حاصل مطالعات و بررسی های میدانی کافی باید باشد .اما دقت کنید که  این تغییر نگرش باید نتایج ملموس و عالی بدنبال داشته باشد .الزاما فقط خرید مبلمان اداری جدید تضمین کننده دستیابی به یک محیط کار شاد و سالم نخواهد بود . یقینا برای دستیابی به یک سازمان خلاق این فقط میتواند یکی از فاکتورها باشد و نه همه آنها ،ولی مطمئن باشید این فاکتور خود از وزن زیادی برخوردار است .ما در مبلمان اداری آدینا بارها اینرا از طریق مشتریان خود تجربه کرده و به نظاره نشسته ایم .  در اینجا ما چند نکته کاربردی برای انتخاب و خرید مبلمان اداری مدرن را به شما ارائه میدهیم که اطمینان حاصل کنید که ملزومات اداری که تهیه میکنید اثر مطلوب خود را بر روی فضای کاری خواهد گذاشت .

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن

طراحی فضای اداری

همیشه طراحی اصلی ترین فاز تولید میباشد ، هر چه هست در خلاقیت است و خلاقیت نیز فقط در یک طراحی عالی نمود پیدا میکند و البته بعد از آن سپردن کار به دست کاردان است چه بسیار طرحهای عالی ای که در اجرا شکست خورده اند ما در مبلمان اداری آدینا توان تولید انواع طرحهای سفارشی شمارا داریم این بسیر مهم و ضروری است که مطمئن شوید که برنامه ای که در ذهن شماست با کلیه جزئیات کاربردی مبلمان اداری ترسیم شده و اجرایی خواهد شد مبلمان اداری مورد نیاز خود را به نحوی با موضوع کسب و کار خود مطابق دهید .فضای کار را دقیقا و با جزییات اندازه گیری کنید و بدانید که چقدر فضای اداری نیاز دارید تا بتوانید براحتی کار کنید .لیستی از مبلمان اداری مورد نیاز و همچنین بودجه ای که باید برای اینکار تخصیص دهید را تهیه کنید .

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن

قیمت ها را مقایسه کنید

قیمت همیشه یکی از فاکتورهای تعیین کننده در خرید میباشد اگر چه همه چیز قیمت نیست ولی یقینا یکی از مهمترین فاکتورها میباشد خوب خوشبختانه با وجود سایتهای بی شماری که در اینترنت وجود دارند دیگر جستجو ویافتن یک محصول لوکس و به قیمت مناسب کار سختی محسوب نمیشود .شما میتوانید با تایپ عبارت کلیدی مناسب در جستجو گر گوگل ، به نتایج دلخواه تان دست بیابید همچنین می توانید با مراجعه به سایت ADYINA.COM محصولات مورد نظر خود را انتخاب و مقایسه کنید .در زمان مقایسه قیمت دو فروشنده با هم خیلی مهم است که مشخصات فنی و مواد اولیه ای که برای تولید محصولات بکار برده اند یکسان باشد اگر شما دو محصول با مشخصات فنی متفاوت خریداری کنید دیگر بحث مقایسه قیمت یک کار بیهوده و غیر ضروری میباشد .

بیشتر بخوانید :خرید مبلمان اداری برای راه اندازی کسب و کار نو 

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن

یک توصیه مهم :مبلمان اداری دست دوم نخرید!

درست است که بعضی مبلمان ها دارای کیفیت و ماندکاری بالا بوده و با اینکه سالیان سال مورد استفاده قرار پرفته اند باز هم امکان استفاده دارند تا شاید چند سال دیگر هم توسط شما مورد استفاده قرار گیرند ولی باید به شما توصیه کنیم که  این کار سرمایه گذاری بلند مدت و درستی نیست. این نوع از مبلمان احتمال دارد  بسته به زمان تعیین شده، نتواند کار کند و شما مجبور به هزینه دوباره برای خرید مبلمان اداری نو می شوید.در صورتیکه بنا به محدودیت بودجه خود مجبور به خرید کالای دست دوم میباشید صرفا به دیدن عکس کالا یا تعریف و تمجید فروشنده آن بسنده نکنید و با حاضر شدن در محل فروش کالا و تست آن توسط خودتان از کارایی و کیفیت آن مطمئن شوید.

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن

در زمان خرید مبلمان اداری مذاکره کنید

مبلمان اداری می تواند گران باشد، ولی میتواند به قیمت نیز باشد این به میزان حوصله شما در جستجو در این بازار بزرگ دارد فروشندگان ممکن است مایل به مذاکره با شما برای خلاص شدن از برخی از موجودی خود را باشند، ولی خریدار باید با دیدی باز به دنبال خرید مبلمان اداری باشد. مذاکرات درست باعث می شود بتوانید انتخاب دقیقی از نحوه قیمت درخواستی و انتظارات دیگر خود با فروشنده داشته باشید.حتما در زمان مذاکره توجه کنید که این یک مذاکره برد برد باشد اگر در یک مذاکره یکدفعه با تخفیفهای عجیب و غریب برخورد کردید اصلا از خرید آن کالا در آنجا منصرف شوید بعنوان مثال اگر در ابتدا یک میز را به شما دو میلیون تومان قیمت دادند و شما ب پافشاری و مذاکره و قهر و آشتی توانستید آنرا یک میلیون تومان بخرید مطمئن باشد برنده نبوده اید بلکه حتما مشکلی در کار وجود دارد .

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن

حتما بخوانید:کانتر پذیرش عالی ،معیارهای انتخاب 

ضمانتنامه خرید مبلمان اداری را فراموش نکنید :

حتما در زمان خرید از گارانتی و پوشش ضمانتنامه محصولات اداری مطمئن شوید . در مورد خرید صندلی اداری و مبل اداری این مسئله حائز اهمیت بیشتری میباشد . ما در مبلمان اداری آدینا کلیه محصولات خود را با اطمینان 24 ماه گارانتی نموده ایم و امیدواریم تا با ارائه این خدمت آرامش خاطر را در زمان استفاده از مبلمان و لوازم اداری ما داشته باشید . 

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن